KisumuPeranti TransformerManfaat aplikasi gesper pemasangan

  • masa pelepasan:2024-01-07 17:12:28
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:414
  • Penerangan pantas:

    Kisumu,Syarikat pengubah jenis keringAlasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang

Kandungan artikel

Syarikat pengubah jenis kering

Alasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

KisumuDalam keadaan normal, minyak berdasarkan minyak tidak boleh dicampur. Dalam keadaan istimewa, jika perlu menggunakan minyak baru dari gred yang berbeza, ia patut ditetapkan sama ada minyak campuran dengan darjah ais boleh digunakan mengikut keperluan kawasan, dan kemudian ujian campuran minyak patut dilakukan.

Lepaskan skru inti

Bandar ZhanjiangPembuat pengubah kuasa

Pemburukan pengisihan Solenoid

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari


KisumuPeranti TransformerManfaat aplikasi gesper pemasangan



Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Pembuat pengubah berkata bahawa peralatan paparan suhu: mengukur nilai perubahan suhu mengikut sensor suhu PT yang terlibat dalam pembangingan tegangan bawah, Segera menunjukkan suhu angin setiap fasa (pemeriksaan keselamatan tiga fasa dan menunjukkan nilai besar Zui, dan rekod masa sejarah suhu tinggi Zui). Suhu tinggi Zui boleh dimasukkan dan output sebagai kuantiti analog mA, jika ia hendak jauh (jarak boleh mencapai m, komputer elektronik boleh dilengkapi dengan soket komputer elektronik, penghantar cerdas, dan pengubah boleh dikesan. Penggera suhu lebih dan perjalanan perisian sistem juga boleh ditandakan oleh data resistor sensor termistir Pt supaya lebih lanjut meningkatkan kestabilan perisian sistem penyelamatan suhu.

Mod mewakili kumpulan sambungan pengubah jenis kering adalah: huruf utama Inggeris menunjukkan kabel di sisi utama (atau sisi utama), dan huruf Inggeris menunjukkan kabel di sisi sekunder (atau sisi sekunder). Y (atau y) adalah kawat bintang, dan D (atau D) adalah kawat segitiga.

tawaranDari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:


KisumuPeranti TransformerManfaat aplikasi gesper pemasangan



Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Konsultasi terakhirOleh itu,KisumuMengulangi pengubah distribusi, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu,KisumuPerlindungan penukar tenggelam minyak, pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat, sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Pada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, silinder pengangkutan, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

KisumuApabila menggunakan sampel minyak pengubah kuasa dalam operasi, perlu menambah minyak dari valv gerbang minyak di bahagian bawah tangki minyak atau valv gerbang sampel untuk melepaskan sekitar kg cairan sampah yang disimpan di bawah untuk membersihkan masukan minyak, dan kemudian mengambil sampel minyak.

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah,KisumuPengubah Yuxi, mesti terdapat komponen patah garis kuat, sehingga muatan flash meluncur dan pembuangan boleh berlaku pada arus yang lebih rendah. Untuk menyelesaikan kesukaran ini dengan lebih baik, untuk mengurangi komponen medan elektrik yang melintasi dengan bahagian yang mengisolasi.

KisumuMaklumat produk lain
  • ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

    ZhongshanJembatan naik jenis otomatikL

  • PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

    PaksMuat hidraulik tetap dan membuka jembatan naikApa sumbernya

  • PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

    PaksPlatform mengangkat lengan lengan yang bergerak sendiriBagaimana syarikat menonjol

  • PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

    PaksMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirMemenuhi permintaan pasaran dengan kualiti

  • Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

    Al DiwaniyaPengubah minyak 500 KVA yang ditenggelamkanCara meningkatkan ketahanan hayat perkhidmatan

  • GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

    GroningenChanging manual hydraulic lifting to electric hydraulic liftingCara membuatnya tidak berkar

  • GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

    GroningenJembatan naik keretaAnalisis faktor utama yang menentukan ketahanan

  • DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

    DelachtenPaksi mendaki hidraulik tetapCara memilih alat dan program yang betul

  • segera:Peringatan: Maklumat KisumuPeranti TransformerManfaat aplikasi gesper pemasangan memberi anda KisumuPeranti TransformerManfaat aplikasi gesper pemasangan oleh syarikat kami, perkhidmatan KisumuPeranti TransformerManfaat aplikasi gesper pemasangan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk KisumuPeranti TransformerManfaat aplikasi gesper pemasangan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian KisumuPeranti TransformerManfaat aplikasi gesper pemasangan. KisumuPeranti TransformerManfaat aplikasi gesper pemasangan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di KisumuPeranti TransformerManfaat aplikasi gesper pemasangan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!